Brukerrettet design

Brukernes opplevelse – the user experience (UX) – av online tjenester er avgjørende for å lykkes med digitalisering.

Neetly har 15 års erfaring med å planlegge, tegne og brukerteste design mot forbrukermarkedet og profesjonelle tjenester innenfor bl.a. telecom og underholdning, akvakultur og shipping.

Snakk med oss om designoppdrag, brukertesting og webbaserte kundeinteraksjoner.

Design

UX-design for den nye KOOR-appen

Først av alt vil vi gratulere gründer og primus motor Lene Klippenberg som har jobbet døgnet rundt med ideen sin det siste året. Hun har hatt fokus på mål, utviklet ideen, skaffet investorer, kunder og satt sammen et kanonbra team for å få sin hjertesak realisert. Imponert.

Les mer
Design

Skal det være et designsystem?

Timeanddate.com fra Stavanger er et av verdens mest besøkte nettsted med over 70 millioner brukere hver måned. Smak litt på det… Over 2 millioner hver dag. Med de besøkstallene hadde du tenkt deg godt om før du endret på designet ditt.

Les mer
Design

Tester gresset i London

Stavangerfirmaet Turfpal lager software for alle som elsker gress. Eller plen, som vi liker å si. Kundene deres er fotballklubber, golfklubber og parkanlegg. Neetly har fått oppdraget med å forbedre brukervennligheten og da måtte Tor Inge og Ole-Jørn en UX-tur til UK for å brukerteste.

Les mer
Design

Tilpasser UX-design til industrien

Som senior UX-designer hjelper Tor Inge Torgersen bedrifter med å bli synlige som kvalitetsleverandører til olje- og gassnæringen i Rogaland. Tor Inge har lang erfaring som automatiker, skipselektriker og ROV-operatør offshore.

Les mer

Vil du vite mer?

Skriv inn din e-postadresse, så tar vi kontakt.