Bedre tjenester for Altibox ut mot partnerskapet

Neetly bidrar med UX-design og frontend utvikling for å forbedre Altibox sin kommunikasjon med partnere og forhandlere.

Altibox er en del av Lyse-konsernet og er Norges største leverandør av fiberbredbånd. Gode kundeopplevelser skape gjennom innovativ teknologi og løsninger som er enkle og morsomme å bruke. Altibox-partnerskapet har over 700 000 kunder og 2 millioner daglige brukere av sine tjenester gjennom et framoverlent partnerskap av lokale fiberleverandører i Norge og Danmark. For at alle i partnerskapet skal få god og oppdatert informasjon har Altibox opprettet tjenestene “Partnernett” og “Spør Altibox”. På “Partnernett” finnes informasjon, nyheter og en rekke nyttige opplysninger som Altibox-partnere jevnlig har behov for.

Neetly har bidratt med UX-tjenester i forbindelse med ny innholdsstruktur, oppdatert grafisk design, samt utviklingstjenester i WordPress. Neetly-teamet har jobbet tett sammen med Altibox-teamet for å få på plass en tjeneste med betydelig forbedret funksjonalitet og et enklere og mer innbydende design. 

Altibox og Neetly har startet redesign av tjenesten Spør Altibox. Denne portalen er en samling skjemaer for bestilling av en lang rekke tjenester i Altibox-systemet. I prosjektet jobber vi med å få flere systemer til å snakke sammen for å skape en god brukeropplevelse for Altibox-partnerne.

Målet er at de to tjenestene Partnernett og Spør Altibox skal bli en strømlinjeformet tjeneste der alle kan finne informasjon selv eller raskt få behandlet henvendelser.

Vil du vite mer?

Skriv inn din e-postadresse, så tar vi kontakt.