Brukerrettet design

Brukernes opplevelse – the user experience (UX) – av online tjenester er avgjørende for å lykkes med digitalisering.

Neetly har 15 års erfaring med å planlegge, tegne og brukerteste design mot forbrukermarkedet og profesjonelle tjenester innenfor bl.a. telecom og underholdning, akvakultur og shipping.

Snakk med oss om designoppdrag, brukertesting og webbaserte kundeinteraksjoner.

Design

Skal det være et designsystem?

Timeanddate.com fra Stavanger er et av verdens mest besøkte nettsted med over 70 millioner brukere hver måned. Smak litt på det… Over 2 millioner hver dag. Med de besøkstallene hadde du tenkt deg godt om før du endret på designet ditt.

Les mer
Design

Tester gresset i London

Stavangerfirmaet Turfpal lager software for alle som elsker gress. Eller plen, som vi liker å si. Kundene deres er fotballklubber, golfklubber og parkanlegg. Neetly har fått oppdraget med å forbedre brukervennligheten og da måtte Tor Inge og Ole-Jørn en UX-tur til UK for å brukerteste.

Les mer
Design

Tilpasser UX-design til industrien

Som senior UX-designer hjelper Tor Inge Torgersen bedrifter med å bli synlige som kvalitetsleverandører til olje- og gassnæringen i Rogaland. Tor Inge har lang erfaring som automatiker, skipselektriker og ROV-operatør offshore.

Les mer
Design

Design for bedre brukeropplevelse

Neetly benytter UX-metodikk og brukertester for å forbedre sluttbruker sin opplevelse av dine tjenester. Vi spesialiserer oss på tv-interaksjoner, websider og interaktive underholdningstjenester.

Les mer

Vil du vite mer?

Skriv inn din e-postadresse, så tar vi kontakt.